31 Mart 2013 Pazar

Cehennemde ki Lolipop :)


YAS’ın 5 aşaması vardır der psikoloji bilimi; İNKAR, KIZGINLIK, PAZARLIK, DEPRESYON ve KABUL …
Sanırım 4. aşamasındaydım. Bir şişe sek votka ve göz yaşları ile "bunları yaşatanı tanıdığım güne lanet olsun" modundayım.. Aslında ben 5. aşamayı da geçtim ama 4. aşamayı pek bir benimsedim geri döndüm..
( Arada bir 2. aşamaya dönmüşlüğüm de vardır hanii  )
İnsan cennetin kapısından girmek üzereyken, hiç ” Cehennemde de lolipop dağıtıyorlardı ama” diye gerisin geri gider mi? Ben gidiyorum.. (o şekilim işte..;) )

Şimdi.. İstisnasız sürekli yeni bir şeyler öğreniyorum aylardır.. Bu kadarını da yapmaz dedim. Yaptı!.. 
Öğrendikçe, "daha da fazlası olmaz herhalde" dedim. Oldu!.. 
Ve dönüp muhattabım olacak kişiye "NEDEN" diye sormuyorum da hiç.. 
Çünkü hayatımda duyduğum zararlı şeylerin neredeyse hepsini, bu kelimeyi o insana yönelttikten sonra duydum. 
Sormuyorum, çünkü; Sürekli yalan söyleyenlerle, arada bir beyaz yalan söyleyenler arasındaki farkı öğrenmek için çok yalan dinledim! 
Şimdi ben "neden" diye sorsam, hayatı yalan olmuş biri, bana ne anlatsa nafile. 
(Ben dönmeyim de geri kimler dönsün!!!)
Bir de yemeğine yalan sosu katmış, üstüne yalan parfümü sıkmış, yalanın gölgesinde yürüyen ne çok insan varmış etrafımda yaaaw.. İçimdeki güvensizlik o kadar büyüdü ki siz " yalancılar " yüzünden. Sevildiğime bile inanamaz oldum sayenizde. Sözüm meclisten dışarı..;)

Ehh işte bende ara ara böyle cehennemime geri dönüyorum lolipopumu yiyip susuyorum :)
Siz siz olun votkayı sek içmeyin efenimmm... He bide altta ki şarkıyı çok üst üste dinlemeyin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder