5 Nisan 2013 Cuma

Bana Biraz Renk Lazımdı, "GECENİN SİYAHI" nı Seçtim *-*


Aslında bu yazıyı dün gece yazdım sayılır ama yayınlamadım.. Nedeninden tam emin değilsem de, sanırım bana biraz RENK lazımdı.. Şöyle kırmızı ve turunculardan enerji alıp, mavinin huzuruna boğulmalıydım. 
Ve bütün gün her türlü renge büründüm, kendimi tamamladım.. yazıyı da tamamladım.. (hiç öyle boş gözlerle bakmayın renkler çok önemli)
Çocukluğumdan beri "Sarı" rengin müptelası olduğumu söylesem yalan olmaz. (anneme göre sarı bana hiç iyi gelmiyormuş.) Yine de uğurlu rengim bildim bileli "Asi ve Melankolik Mor"dur. Bu rengin, burcumun uğurlu rengi olması bir yana, beni derinden etkilediği çok doğrudur. Gerektiğinde öylesine dinginleştirir, ve tam yerinde anarşistleştirir. Fakat son zamanlarda bir uğurlu rengimin daha olduğunu düşündüğüm vakitler sıklaşmaya başladı.. Hangi renk mi? 
tatatattaaaammm veee karşınızda yeryüzünü dahice örteeeeeennnn;
"GECENİN SİYAHI"...  (Sizi de etkiledi. Hadi itiraf edin :])
Gece olup ta tüm biçimler silindiğinde ve günün hareketli yaşantısı yerini düşünceye bıraktığında, işte tam o zaman "Gecenin Siyahı" hemencik imdadıma yetişiyor benim.. (şimcik olduğu gibi :])
Özellikle son zamanlarda daha da çok fark eder oldum bunu.
Hem her şeyi yeniden doğurabilecek güçte, hem her şeyi gizleyen ve örten bu siyah sayesinde içgüdülerim tavan yapıyor yahu.. Ayrıca sanki varlığımın derinliklerinde ki en ince ayrıntılara ulaşıveriyorum bir çırpıda.. Baksanıza şu saatte İlham perilerim bile başucumda (tamam biraz abartmış olabilirim)
Tabi ki bu durumda siyah renk kadar gecenin de hakimiyeti gözardı edilmemeli.. Bu SİYAH ve GECE ikilisi
ruhsal düğümleri çözme konusunda sarmaş dolaş dans ediyorlar adeta, hemde fazla cesurca.. 
Mesela şu an yaz gecelerini düşünüyorum da, (son zamanlarda çok sık düşünür oldum) düşünmek bile kanımı hızlandırıyor.. (Birde o an geldiğinde görün beni siz..) 
Hele bir de böyle çok hafif tatlı tatlı esen rüzgar eşliğinde ise, o gece.. (oooff ooff diyorum )
Hani şu tellikavak ağacını bilirmisiniz? Hafif bir yaz rüzgarı tellikavağın yaprakları arasından esip geçtiğinde, 
küçük çıngıraklar çalıyormuş gibi ses verir. Heh işte ben de o telli kavaklar gibi olurum o geceler de.. 
neşeli bir melodiyle dolanırım her hücremde.. 
Şimdi siyah ve gece dedik ya, yanında en şiirselinden bir dost, bir de iksir niyetine Sea Breeze aldık mı değmeyin keyfime :)
Madem renkten girip, geceden çıkıyoruz bu yazıda size bir de kıyak geçeyim diyorum..
Alın size en şukelasından Sea Breeze tarifi kuzukelebeklerimm :)..


Malzemeler
  • 5 cl Frambuaz Votka
  • 6 cl Greyfurt suyu
  • 4 cl Cranberry (Yaban mersini) suyu
  • 2 dilimlenmiş lime

Dilim limelar, shaker içinde ezilir. Küp buzla birlikte tüm malzemeler ilave edilerek çalkalanır. Bardağa boşaltılarak servis yapılır. (Yaratıcılığınıza bağlı olarak süslenebilir) Afiyet Olsun!! 

Bir kıyak ta kanınızı kaynatacak bu şarkıdan gelsinnn. http://youtu.be/YXMvN_RuxQk
Şimdi gel de Siyah ile Gece arasında ki bu ilişkiye büyülenme :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder