29 Kasım 2013 Cuma

MUTLULUK Reçetesi :) Belki de Biraz Hayal Gücü Gerek :*

Amaaaannnn yarabbimmm!!! Ne kadar uzun zaman olmuş ben buraya çizıktırmayalı...
Nasıl rahata bağlamış ve herşeyi boşvermişim..
Yetişkin gibi davranırken yakalanmış bir okul çocuğu gibiyim şu an çaktırmayın.. :)

Efenimmm hepsi bu hormonların suçu!!
Yok yok medeni halimde ve biyolojik durumumda bir değişiklik yok.
Fakat benim her bir sinir hücrem gibi hormonlarımda gel gitli işte naparsınız okurcanlar..
Ama bu hormonların derdi ne anlamıyorum. Kafamda deli sorular :/
Zaten son zamanlarda her şey çığrından çıkmış gibi..
Kalbimin dibindeki bütün yosunlar mı sahile vurur be arkadaş? "Tek tek gelseniz ya" modundundan çıkamıyorum nicedir.
Hayır neden bu kadar hüngür sümük mutsuz olduğuma anlam verebilmiş de değilim...
Fakat tabi ki mutlulukla ilgili bir reçetem vaaaaar :)

Meselaaaa...
Mutluluğun 5. aşamasında yaratıcılık vardır = Bir hayat değiştirmek.
6. aşama mutluluk hapları = ÇAY, çikolata, alkol, aşk vb. diyebiliriz.
Ve 7. aşama bazı kendini bilmez sinsi pisliklerin ( ki bence onlar gayet kendilerini biliyorlar ) hayatımdan çıkıp gitmeleri = Hadsiz, edepsiz insanların hadlerini bilmeleri..
Ki buda bizi gene dooooğru 5. aşamaya geri götürüyor. ;)
Heee İlk 4 aşama nerde mi?
Valla ilk 4 aşamayı sizin hayal gücünüze bırakayım dedim :)
Ahhh lütfen söylemeyin beni tahmin etmenin dayanılmaz zevkinden mahrum etmeyin..
Şaka be şaka, söyleyin, bekliyorum. Yorumlarınızda ilk 4 aşama ile ilgili tahminleri görelimmm bakalııımmmm
Öperim okurcanlar..
Fitfitella Returned to Back :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder