19 Haziran 2015 Cuma

Zamanı mı gelmişti??

Bunu neden şimdi yazıyorum inanın bilmiyorum.
Niye bu kadar bekledim?
Melike aradığında, bana anlattıkları ile saklı anılarımı mı depreştirdi?
Ya da şu an bir başkasına çokta farklı olmayan hisler beslediğimi düşündüğüm için mi??
Yoksa sadece zamanı mı gelmişti?
Bilmiyorum!!
Sadece yazmak istedim..
Artık paylaşmak ve belki de azad etmek için..

Bir adama aşık oldum yıllar önce..
İlk görüşte, İlk AŞK!!
Tüm imkansızlıklara rağmen bir araya gelebilmiştik yaa,
Belki zor olduğundan güzeldi.
Dünyanın, daha önce asla görmediğim ve var olduğunu dahi bilmediğim bir noktasını görebilmemi sağlamıştı.
Onunla birlikteyken sahip olduğum ritm ve yoğunluk...
Onun yanında geçiremediğim her dakika için çektiğim acılar...
Hatta çoğu kez onun yanındayken bile iki zıt duyguyu bir arada hissetmek..
Aynı anda hem bu kadar mutlu, hem de bu kadar perişan olunabileceğini bilmezdim.
Onunla öğrendim..
Ve yıllar geçti üstüne başkalarını sevdim, oda sevdi.
Hatta evlendi. (Benden önceki sevgilisi ile)
Ama biliyorum ki onun kalbimde ki yeri hiç değişmedi.
Hiçbir zaman birlikte olamayacağımı bildiğim birini gizli saklı orada tutmak bazen sızı veriyor evet ama mutlu da ediyor. (kabul manyağım :D )
Çünkü hala hayatımda sahip olduğum en güçlü renk o.
Tonları farklı başka renkler girmiş olsa da hayatıma ve hatta girecek olsa da, onun renginin parlaklığı hep baki kalacak sanırım..
Bu arada düşündüm de..
Evet sanırım sadece yazmak istemişim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder