3 Temmuz 2015 Cuma

Zavallı Kalbime Nasıl Kızarım? Kızamam ki..

Kaybettiğini düşündüğü an insan. Böyle yıkık biçimde yerde yatarken, tüm ağırlığını toprağa bırakıp kendini salmışken, hala bir çıkış yolu düşünüyorsa, gerçekten yenilmiş sayılmaması lazım bence..
Çünkü bir çıkış için yazmayı seçtim.. :D

Haydi başlayalım..
Şimdi şöyle ki, üzerine zibilyonlarca şey yazılmış bir duyguyu yaşarsın.
Hem de uzun, upuzun bir aradan sonra..
Seviyorum yahu dersin. Aslında sevmenin demesi de olmaz. Çünkü ya çok seversin ya da hiç sevmezsin. Lakin gel gör ki, karşında ki yanlış kişidir. Sen içten içe bilirsin de hani.. Vee bile isteye, göz göre göre gel kandır beni dersin.. Gel kalbimi kır! Bunun bir izahı da yoktur. Zaten aşk izahı olan bir durum da değildir. Ama sen yine de inatla bir izah ararsın. Kafanda deli sorular neden? Neden ? Neden?
Aslında cevap; (bir yerde okumuştum) erkekler narsist, kadınlar pansumancı hepimiz biraz ruh hastasıyızdır.
Bunu da bilirsin. Ve bilmek, her zamankinden daha çok sıkıntı verir. O an için bilmemeyi dilersin tüm kalbinle..
"Onu hiç bilmeseydim, tanımasaydım, sevmeseydim görünümlü keşke yanımda olsaydı" larında yanında beliriverir.
Böyle bir ruh daralması, zihin karmaşası, mide bulantısı..
Allah ne verdiyse hissedersin işte!
Alırsın bir kitap okursun ya da film izlersin, olmadı müzik dinlersin, kısacası bişeyler düzelsin istersin.
Düzelmez canım. Kronik hastalık gibi arada gelir, kendini hatırlatır, darmadağın eder gider. Hiçbir şey kar etmez!!!
Bu arada şu an düşündüm de; Şu Nietzsche'ye yanlış sevgiliye hissettiklerimizi unutturma yöntemlerinin ne kadar başarısız olduğu hakkında iki kelam edebilmeyi de çok isterdim hee.. Karşımda filan olsa şu an bu kafayla anca ağlarsın derdim ilk önce. Net! :)
Neysee yaa gene çok yazdım.. Gidiyorum.. Kendi düşen ağlamaz diyorum..
Peki, "Çıkış ne" mi?
'Unutma Dersleri' kitabın da Nermin Yıldırım'ın da dediği gibi; "Şimdi ben, çocuklar gibi koşarak gittiği bir oyunu düşerek bitirdi diye, zavallı kalbime nasıl kızarım?" değil mi? Kızamam ki...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder