21 Aralık 2016 Çarşamba

#enuzungece

En uzun gece... 21 Aralık.
Ne tuhaf bir gün Sherlock.
Oralarda neler oluyor hiç bir fikrim yok.
Tatsız, kokusuz, renksiz ve sessiz bir gece.
Annemle babam evde olmadığı için sanırım.
Ya da sen bana tam 1 haftadır yazmadığın için de olabilir.
Ama gecenin en uzun olduğu günü seviyorum.
Saat O3:12 am...
Manidar !!!
Çay içip, benimo bisküvi yiyorum.
(Evet, Benim O!)
Ve boş boş televizyona bakıyorum.
'Çikolata' diye bir film var.
Sanırım hayatın anlamını buldum.
O kadar da boş boş bakmıyormuşum
Saat O3:3O am oldu.
Film bitmek üzere.
Ve bir kez daha ikna oldum ki,
Çikolata harika bi'şey.
Tam bu noktada biraz duralım.
Gidip odamı ısıtmalıyım.
3 sayısını çok severim ve dışarısı çok soğuk
O yüzden üşüyebilirsiniz !
Yalnızsanız, mızıldanmak ve özlemek zaten serbest.
Çünkü #enuzungece
Ve film bitti..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder