19 Aralık 2016 Pazartesi

Sorguluyorsam.. Teşekkürler Hayat !

Zaman zaman insanları ve hayatımızda ki değerlerini sorgularız. Bunu hepimiz yaparız.
En çokta yara aldığımız, canımız yandığı zamanlarda yaparız.
Bense tam tersi, insan ilişkilerimle ilgili ya çok harika gelişmeler olduğunda ya da hiç bir kıpırdama olmadığı zamanlarda yaparım bu sorgulamayı.
(Spontane ve durağan her şey, her zaman sinirimi bozmuştur ve extra dikkat etme eğilimi oluşturur)

Ve hayatım boyunca hem çok şanslı bir kadın olduğumu hem de kötü bir karmaya sahip olduğumu düşünüp durdum. (İkisi birden nasıl oluyor demeyin. Eğer olayın içinde ben varsam, her an en olmaz dediğiniz şeyler bile olabilir.)
Fakat artık biliyorum ki,
Hayat iyi ve kötü şanstan ibaret değildir.
Hayat, sana verilenlerle ne yaptığınla ilgilidir.
Eğer elindeki kartları doğru oynarsan her şey yolunda gider.
Tabi bütün çabalarımıza rağmen yine bazı yaralar alırız.
Buna şükredin !
Çünkü hayat bazı insanları karşımıza bizimle yola devam etsin diye çıkarmaz.
Aslında eksik bulduğumuz bir yanımızı, belkide hiç hissetmediğimiz bir tarafımızı keşfetmemiz için karşımıza çıkarır.
O insanlara yolda kaldıkları zaman, bunun için kızmayın, aksine teşekkür edin.
Ve yine bazı insanları da bizimle devam etsin diye çıkarır karşımıza..
İşte o insanlar elinizi tuttuktan sonra, avuç içlerinizi koklayacak kadar da acemi olun.
Sonra teşekkür edin.
O sorgulamaları yaptığınız anlardan birindeyseniz eğer;
Unutmayın ! Sizi izleyen, dinleyen, gözeten ve kutsayan bir güç var.
...

Ben Rabbimin beni sevdiğini, beni sevdirdiği ve bana sevdirdiği insanlardan bildim.
(artı beni sevdirmediği ve bana sevdirmediği insanlardan da...)
...

Sorguluyorsam,
Teşekkürler Hayat !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder