27 Şubat 2017 Pazartesi

Büyü de benim, Büyücü de !


Hayatta her şey çok belirsiz…
O yüzden bu yazı da burada dursun sevgilim.
Ve sen belirsizlikten nefffret edersin.
Yine de seni şaşırtmayı ve belirsizliğe götürmeyi seviyorum.
Ve bunu çok net, son derece dürüst, artı samimi davranarak yapıyorum.
Böylelikle durumları her yönüyle incelemeyi öğrenmiş olacaksın sevgilim..
Sana tapınmayı öğreteceğim şaşırdıklarına..
Benden kaçıp istediğin uyuşturucu maddeye bulaşabilirsin..
Ve/veya her türlü rahatlama yöntemlerini deneyebilirsin.
Ama hiç biri içindeki huzursuzluğu yok edemeyecek..
Ve benim sana vadettiğim şevkati veremeyecek.
Melankolik beyin karışıklığının ve iç huzursuzluğunun başlangıcı benimle irtibatı kaybettiğin andır.
Bunu kendine yapma sevgilim !
Sana doğru yolu göstereceğim,
Aslında tüm kalbinle bildiğin ama ittiğin.
Benim yönüme ve yöntemlerime güvenmeyi bir gün elbet öğreneceksin.
Çünkü bileceksin, ben bütün şifacıları tanıyorum,
Seni delirtebilecek ve yine de iyileştirebilecek..
Sonunda hepsinin ben olduğumu, bileceksin. 😉
BüYü de benim, BüYüCü de SEVGİLİM! ✨

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder