11 Mart 2017 Cumartesi

Nisan Çiçekleri...

Yine Nisan geliyor, bak Mart 11 oldu bile..
Ve yine her şeyi kontrol etmeye çalışıyorum,
çünkü her şeyi bilirsem şaşırmam diyorum.
Ne büyük saçmalık..
Kontrol ?
Cidden ! 
Aksine, kontrol edilemezliğine sırılsıklam aşığım.
Kıskançlık ?
Bir insan evladının kıskançlık hakkını tek seferde kullanmasından bahsediyorum.
Keşfetmek ?
Sıfır tecrübeyle birbirimizi tanıyıp, hatmedip, birbirimizin ağzına sıçtık bile.
Ne hoş .
Lakin daralıyorum.
Geçsek şu proses işlerini..
Kaybetmek ?
Şahane kaybettik.
Yani birileriyle birlikte olunca bir takım riskler de alıyorsun.
Eşantiyon veriyorlar. "Kaybetme Riski"
Ama biliyor musunuz 
Ben kaybetmeyi göze almadığım kimseyle birlikte olmamıştım.
Ve sonra dedim ki; 
"Seninle kaybetmeyi yeğlerim. Başkalarıyla kazanmak yerine,
seni kaybedebilirim, bunu yapabilirim."
Şahane yaptım.
Pişmanlık ?
Pişman değilim !
Sadede mi geleyim ?
Nisan gelebilir. Nisan çiçeklerini severim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder