26 Mayıs 2017 Cuma

Benzememelisin

İnsanlar çift yaratılmamalı Tanrım !
Senin işine karışıyor gibi oldum sanki ?
Olmasın Lütfen !
Ama en azından benden sonrakiler bu duyguyu bilmesin.
Birinden tam kurtulamamışken, hem aynısı, hem daha imkansızıyla sınanmasın kimse.
Bu bana yaptığın Tanrımmm...
Tamam tamam isyan etmiyorum da..
Yine de böylesi bir işkence !?
Peki peki, başım üstüne.
Hayır, bari bu kadar aynı olmasaydı keşke diyor insan şimdi..
Sesi.. duruşu.. gülüşü.. bakışı.. burcu bile..
Off diyorum o saçları !!!!
Hatta bazen kokusu bile aynı gibi geliyor ki......
Tam orada anı durdurmak istiyorum bee.
Biraz daha içime çekmek.
Bir o kadar da, hatta ondan bile imkansız oluşuna ne demeli.. ?
İşte orada da zamanı geri almak istiyorum.
Çok geri alıp, imkanlı olduğu ana gitmek, orada, "ben geldim" demek..
Bunu daha önce konuşmuştuk di'mi Tanrım ?
Tabi ki her şey geçici.
Evet. Sarılsak belki geçecek....
Yine de benzemeseydi keşke diyorum.
Ve Neşat Ertaş çalıyor.
Şimdi herkes içine açılsın !!!!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder